My day...yay

Ja, så var kvällen här igen och min dag har varit bra :) Moa vaknade inte förrän halv 8 i morse...har kanske bara hänt 2 ggr till i hennes liv...hahaha. En lite lugnare morgon än vanligt :) det blev lämning på dagis och sen hemåt...skriva handlar lista och sen till affären. Hem igen och tanken var att jag skulle springa under Dennis lunch, för han skulle komma hem, men planerna ändrade och jag bakade muffins och höll Dennis sällskap istället...mycket roligare...hahahha



Ser dem goda ut eller? Dem var riktigt goda...hehehe
Sen blev det hämtning på dagis och därefter styrde vi vagnen mot Elin o Anna-Karin och redan efter 10 min var jag trött i huvudet. Vilken ljudnivå...hahaha. Dem kan dem. Men det var trevligt och dem leker fint ihop. Sen tog vi oss hemmåt och när Dennis kom hem körde jag till en kär gamal vän för att fixa mina naglar....åhh, vad fina dem blev och det är så skönt att ha dem fixade igen...love it!!!
Nu är jag hemma igen och har intagit soffan för en skön och lugn kväll..dock verkar inte Moa helt kry. Ett par gånger har hon sagt att hon har ont i magen och ikväll hade hon även feber..stackare. Hoppas det gått över till imon. Nu är det tv som gäller...go kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0