Muskelinflammation

Så nu var måndagen gången och puh...Det blev ett besök på djursjukhuset med lilla Nisse. det syns så tydligt på honom att han har ont. Han är passiv och inte alls lik sig själv. Det visade sig tydligen att han har muskelinflammation i bakre ryggen ner till svansen. Så synd om honom :( Han har fått medicin/smärtstillande. Innan vi kom iväg till djursjukhuset så var vi hemma hos mamma på besök. En helt underbar pannkaka/äggakaka bjöds det på. Himla gott och vi kom fram till att det var drygt 8 år sedan jag åt det sist....får absolut inte gå lika lång tid till nästa gång :)
Nä vi kom hem från vår malmö tripp så lämnade vi av stackars Nisse och sen gick jag o barnen en runda för att hämta ut Nisses medicin. Allt som allt idag med besöket på djursjukhuset, röntgen och recept med medicin gick på 2600 kr...inte billigt med djur. Men...för guds skull HA FÖRSÄKRING!! Vi fåt tillbaka ca. 1500-1600 kr.
Efter besöket på apoteket gick vi till lekplatsen.



Söta syskonen...Moa o Albin



Moa visar sina starka muskler säger hon :)



denna gungan tycker Albin är rolig, den killar gott i magen :)
Nu är det varmt igen och visst...jätteskönt  men ungarna goes bananas!! Ingen vill sova. Precis nu, kl 21, har Albin somnat. Moa kanske somanade vid kvart i...inte klokt. Det är för ljust och för varmt...Stackare.
Imorgon hoppas jag dock på lika fint väder så jag kan förbättra brännan när Moa är på dagis och kanske ta mig en vända till badet... tycker vi om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0