Morning has come....

Ja, så var det torsdag idag och idag blir det dem vanliga rutinerna. Moa ska på dagis :) Blev en semesterdag igår...hahha!!
Glömde ju berätta att jag kommit in på den utbildning jag har sökt inför hösten....woho!!! redovisningsekonom på distans i halvfart, 50 %. YAY!!!! Det är på yrkeshögskolan i Eslöv...Jag är sååååå glad. Det var ca 300 sökande och 30 platser så jag trodde inte det skulle gå men ack så fel ag hade. Nu har jag 3 års studier framför mig..men de går ju fort...eller :/ Detta ska jag klara. Börjar med upprop den 5 september 9:30. Så nu Louise....nu har du mig att ta hand om :) (om du vill)
Idag blir det en ganska så slapp dag....blev lite för röd på ryggen igår när vi var på strande så det känns som att den behöver vila från solen. Det blir lämning av Moa och sen hem för att ta det lugnt, kanske gym träning när Dennis har lunch, sen lite nytta...har papper att kopiera och måste handla. Sen är det hämtning av Moa och i eftermiddag ska jag springa 1,3 mil med Maria. Fullt upp som vanligt :)
Nu ska det dock börjas med påklädning för tösen min, sen ska vi bege oss ut....ha en skön solig dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0