Midsommar afton

Den allra bästa högtiden på hela året enligt mig. Jag älskar midsommar :) Vet inte varför men har så mycket minnen från när jag var liten oich vi firade midsommar med mormor o morfar i deras hus. Det var så himla kul. Verkligen en favorit!!!
Idag började vi vår dag med en promenad en bit ut på landet för att plocka blommor. Jag hade tänkt göra krans till Moa o mig kanske. Promenaden tog närmare 2 timmar och på vägen hem handlade vi bullar och vars en kaka. Satt som det skulle efter den rundan...gott var det :)
Nu sitter vi och tar det lugnt i soffan framför en disney film..Pinocchio blev det. Jag ska snart ut och göra en potatisgratäng och börja binda kransar. I kväll bär det av till Sibbarps camping och firande med pappa o Linda.
Nu.....ut i köket. So long!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0