Löpningen...

Jodå, det tar sig sa pyromanen :) Nä, men jag kämpar på med löpningen. Idag var jag o Maria ute på 1,1 mil o det gick inte lika fort som sist...skillde "bara" 3 minuter. Men......idag var det sviiin varmt, ca 22-23 grader och på vissa ställen stod det stilla samt att jag kände i min kropp att jag sprang långt i förgår också samt tränade på gymmet igår. Sjuk träningsvärk har jag i mina ben och överkropp just nu....känns så skönt :)
men....ytterliggare ett problem som stör mig är att jag börjar, efter ca 20-25 min frysa. Det låter konstigt men jag fryser invärtes och piggar på kroppen fast jag är jätte varm o svettas. Vad är detta? Har försökt kolla runt på nätet och det jag kan hitta är näringsbrist/vätskebrist...det är inte skönt. Det är en konstig frossa. Usch!!!
Nu är det 9 veckor kvar till loppet och jag kämpar på. Just nu är jag inne i en period där jag inte riktigt tror på mig själv...när jag springer så känns det ganska tråkigt o då vill jag sluta springa bara (tack Maria för att du springer med mig, det gör att jag orkar o vill) sen denna frossa. Då tänker jag att jag kanske inte är en långdistans löpare och jag kommer aldrig orka springa hela loppet på 2,1 mil. Usch, vill bara komma in i ett nytt stim då man känner sig bra...hoppas det kommer snart :)
Annars under eftermiddagen så har det inte hänt så mycket...jag sprang och när jag kom hem så ät jag o Moa middag o Dennis gav sig ut i löpspåret och jag tog läggningen av barnen. Nu är han hemma igen och vi ska ha en myskväll, med film och kanske något gott ;)
Dessa dagarna Dennis har varit hemma...tors-mån har vi haft det så mysigt och trevligt och roligt och skoj. En liten minisemester. Nu bjuder jag på en härlig sommrig bild av Albin. Go kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du är en långdistanslöpare, efter inte ens sex månaders sen albin föddes klarar du redan mer än 1 mil. Det hade inte många andra gjort:) Vi ska ta oss igenom halvmaran=)

2011-06-06 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0