Lite fix

Ja, nu är det snart lunch dags och morgonen har sprungit på som vanligt. På morgon rundan idag blev det den stora vagnen och en lång runda innan dagis. Dem skulle ha midsommarfest på dagis idag så vi plockade med oss några blommor längs vägen :) Moa var glad idag när hon skulle till dagis för pappa Dennis ska komma o hämta henne. Han ska sluta till lunch idag...trevligt :) Tycker vi om!!

Under frukosten imorse så tittade Moa ut och såg att molnen rörde sig. Hon sa att Semlan snart kommer ner till oss och knackar på fönstert. Då ska vi öppna så hon kan komma in. Hon ska inte välta ner blommorna sa hon...söta lilla Moa. Vilka funderingar. Lilla Semlis kommer ju inte tillbaka...I wish!!!

När jag kom hem efter dagis lämningen så blev det fix här hemma. Plcokade undan bland Moas leksaker här nere och ordnade i backarna så det blev lite bättre ordning. Hennes rum ser dock ut som bomben slått ner så det får vi ta tag i i eftermiddag. Vad jag kan säga så behövs det mer förvaring till alla hennes leksaker :)
Nu ska jag ge Albin mat och sen ska jag byta om för att gå ner till gymmet och möta Dennis. Det blir ett träningspass och sen går vi hem ihop. Kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0