Lite bränd :)

Ja, stekning blev det fast inte så mycket från liggande på baksidan utan från när vi var på lekplatsen. Det är i alla fall det linnet som sitter fast på kroppen :) Fint med färg, får väl rätta till det imon.
När jag skulle ut på min löprunda nu ikväll så smorde jag faktiskt in mina axlar för dem var lite smått röda. Duktigt av mig tycker jag :)
Som sagt så gav jag mig ut på 1,1 mil ensam :( Tråkigt men med spotify i öronen så gick det vägen. Dock fick jag inte bättre tid än sist men det blev i alla fall samma 1 timme och 1 min o 19 sek. Sä jädrans skönt när det är gjort. När jag kom hem så nattade jag barnen och Dennis gav sig ut på sin runda.
Nu sitter jag här i soffan och är skönt avslappnad i kroppen och tänkte ta mig en kkopp te..blev sugen på det. Ny dag imorgon...vad händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0