lika eller olika ?!

Fick ett mail idag från extrafilm om att jag fick 50% på canvas tavlor....har alltid velat beställa det och nu kanske det är min chans. Satt och kollade bilder och tänkte kanske beställa på barnen...så klart :) Tänkte mig storleken 30 X 40 och inkl frakt skulle det kosta mig 318 kr...det är väl inte dyrt?
Tänkte ta vars en bild på när dem är 2 månader...Moa 2 månader



Och Albin 2 månader



Lika eller olika?!
Får höra med Dennis vad han säger men just nu är han på bradkåren och har någon våravslutning. Får se när han behagar dyka upp :) Själv ger det mig tid till att kolla på mina Desperate house wifes...wieee. Det tycker vi om. Men först.....en kopp te med god macka till. Mums :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte fina bilder gumman och dem är lika på pricken tycker jag :) puss

2011-06-09 @ 12:09:46
URL: http://mitt-underbara-liv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0