Kojbygge

Måste först berätta att Moa somnade kl. 17 i soffan igår...stackare. Bara till att bära upp henne i sängen och så sov hon gott vidare. Vaknade vid 22 tiden men då läste vi sagan och sen sov hon vidare och kom in till oss 10 över 6 i morse. helt ok!! Hon är utsövd i alla fall.
Nu har jag byggt en koja till Moa o Albin där dem sitter och myser och leker inne. Får se hur länge det varar?! :)



Kl. 11 ska jag träffa mamma på Burlöv Center och gå runt och strosa. Trevligt!! Sen i eftermmiddag ska jag o Maria ut o springa. Då blir det 1,3 mil och hoppas på att vi kommer springandes runt hela. Tiden bryr jag mig inte så mycket om fast måste ju ändå ta den.
Annars blir det en lugn söndag..jag hoppas på lite shopping. Hihihihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0