klibb o klabb...blixtrar o dunder

Ja...så är det faktiskt. Det är så klibbigt ute. Jag duschade innan jag skulle hämta Moa på dagis o när jag gick dit så kände jag hur klibbig jag blev. Det nästan rann på ryggen..usch. En dusch till tack :) Hoppas på lite åska til ikväll så det kan lätta upp.
I alla fall så har eftermiddagen spenderats ute ihop med Linda, Lucas o Alina. Det var trevligt som vanligt...trevligt och varmt.



Lilla Alina och lille Albin..snart 6 månader :)



Och våra "stora" barn. Lucas o Moa...2,5 år.
Nu sover barnen gott och det är Albins första natt i sitt eget rum..får vi se hur det går. Kanske springer skyttetrafik till honom i natt...haha.
Dennis kollar på fotbollen och jag ska surfa runt här på nätet o se vad man kan hitta för kul. Imon blir det en lite stressig dag...i alla fall som det känns nu, men de blir nog bra. So long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0