jaha....

Usch, åh..stånk o stön. What a day?! Ja, de kan man lugnt säga...äntligen sitter jag här i soffan och bara intar lugnet. Det har varit fullt ös hela dagen. Efter lämningen så tränade jag på gymmet (blev det istället för löpning idag) sen åkte jag in till mamma. Fikade och sen åkte jag för att handla present till Klara vilket jag gjorde. Skulle dock även kolla sandaler till mig själv...men nä, som alltid så är det saker till barnen man kommer hem med och inget till sig själv. Det blev en klänning och tröja till Moa och ett par byxor till Albin. Det var ju rea på Lindex :) hihihihi.
Efter dagis hämtningen blev det direkt hem till Linda, Lucas och Alina där vi fikade och det blev även lek, därifrån till lekplatsen och leka en stund och sen hem till oss för matlagning, lek, bråk, bus, gnäll, skrik, äta, lek, bråk, bus, gnäll och skrik och sen gick dem hem lite över 6. Puh...helt slut o huvud och kropp. Men det är alltid trevligt att umgås med dem...skönt att få prata av sig om våra barn och deras "faser" eller vad man ska kalla det...hahaha
Nu väntar jag bara på att Dennis ska komma hem...sen blir det mys och lite tv tittande...därefter sängen för att samla kraft inför nästa dag med nya äventyr....söta Katja med barn kommer :) Wieeeee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0