Jag blir galen....

Jag blir alltså snart galen på detta jädrans humör min dotter har. Var får hon det ifrån?! Det är sjukt vad bestämd hon är, men när ska hon förstå att hon inte får som hon vill och sluta trotsa på detta sättet?! Det tar alldeles för mycket energi känner jag...lättaste hade varit att bara göra som hon säger/vill så hade det blivit frid och fröjd. Men nä....så lätt ska hon inte få det. Jag ger mig inte i heller i första taget :) hahaha..
Men jag hoppas verkligen bara detta är en väldigt jobbig fas hon går igenom och att hon kommer att komma ur det inom sinom tid för annars kommer jag inte ha något hår kvar innan hon kommer in i tonåren. Usch, ja, tonåren....jag vill inte ens veta hur hon kommer vara då om hon är så här nu.. Puh!!! Lite gnäll här och där...sorry.

Idag har vi varit på öppna förskolan och där var lika trevligt som vanligt. Inte många alls och det är skönt ibland...då blir det lite lugn o ro :)
Nu är vi bara hemma och jag är helt slut, vid halv 5 ska jag ut o springa med Maria...får spara lite ork till då. Här kommer lite bilder...



Vi har gjort egna glassar av Brämhults juice och dem gick hem även hos Nisse :)



En glad Albin leker för fullt på öppis :)



i väntan på fika  på öppna förskolan :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0