Godmorgon everybody :)

Jahapp så är det onsdag morgon och jag känner mig inte helt i stöt. Kroppen känns sliten, halsen gör lite ont och huvudet värker :( Inget kul så det får bli en vilodag idag också...tanken var att jag skulle springa med Maria men det får vänta till en annan dag. Idag ska demkomma och byta vår vindruta på bilen...igen. Grrrrrr!!!! Sen ska jag vara på banken kl. 13:30 och bvc 14:30...så idag får Dennis mamma hämta Moa på dagis eftersom hon ska hämtas kl. 14. Det krockar lite. Så idag står det lite saker på schemat. Hämtade ut min nya gardin till köket igår så den ska också sättas upp tänkte jag...får hoppas det blir fint :)
Men nu....dags för påklädning av barnen och sen en promenad till dagis. Ha de bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0