Frukost sällskap

Albin vaknade som vanligt kl. 6 och det var bara att gå upp. Till min stora förvåning så sov Moa vidare och kom inte upp förrän tio i sju :) Skönt för henne. Vi tog oss en promenad och handlade bullar och jordgubbar på vägen..vi skulle ju få besök. Det är alltid trevligt med frukost sällskap och idag gjorde kära mamma oss sällskap. Dennis är på fysen så det var bara jag o barnen..
Nu har mamma gått, Albin ligger och sover och Moa kollar på en film. Ska man kanske ta vara på tillfället och kanske blunda i 5 min :) hahaha...hade ju inte varit helt fel. I eftermiddag blir det kalas och en massa gott hoppas jag..nu ska jag dock ta mig ett glas med kallt vatten och sen ryggläge i soffan.



Så här glad och pigg var Albin strax innan Moa vaknade...tänk om man själv hade varit på lika strålande humör vare morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0