Framtidens barn

Hur kommer det se ut när Moa är 20 år om det ser ut så här nu:



Hon lyssnar på barnlåtar på Spotify från min mobil...sjukt egentligen :) Men hon tyckte rundan blev lite roligare...hihihi. Jag förstår henne. Framtiden då?!
Den fina kransen hon har på huvudet hade dem gjort på dagis och skulle användas idag på midsommar festen. Dem hade fått typisk midsommar mat och jordgubbar med glass till efterrätt. Dem har det bra på dagis :)

Annars idag då...ja, det har blivit ett pass på gymmet och en löprunda. Flitigt va?! Dock "bara" en runda på 5,6 km men de räckte idag. Benen är fortfarande ur form...men imon ska jag springa med Maria, hoppas dem känns bättre tills då. Imorgon är det också midsommar afton, vi ska till pappa och Linda och Sbbarps camping. Dem har hyrt en stuga där och sen ska vi gå på marknaden/tivolit. Blir säkert trevligt.

Nu inväntar jag Dennis från sin löprunda och då ska vi fika på den nyttiga choklad drickan och en diet bar...dem är för goda :) Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0