En tv till tack ;)

Ja, vilket i-land problem alltså, men ibland hade det varit skönt med en tv till...kanske i sovrummet. Vi har ju bara en tv och när det är fotboll på tv och Dennis sitter här med sina kompisar så hade jag kunnat lämna dem ifred och kollat på egen tv. Får se hur det blir med det. Och som ikväll....det hade varit skönt att lägga sig i sängen och kolla på mina desperate house wifes avsnitt...hihihihi  :)
Jag försöker dock få rätt på vår gamla dator så kanske det finns en möjlighet att kolla på dvd där i..vem vet, då kan jag ligga i sängen också...woho!!! Som sagt ett STORT i-lands problem *skäms*

Över till nåt annat,lilla Moa som nu är drygt 2,5 år är inte direkt den där personen som sitter hos en och myser. Kan hända om det är en av hennes filmer på tv men inte annars. Idag dock, låg jag i soffan, Albin sov och Dennis låg också i soffan. Då kom hon och la sig hos mig och lutade sig mot mig så mysigt. Sådana stunder får man ta till vara på eftersom dem kommer så sällan. Annars idag så har hon varit riktigt snäll...de är så kul när hon är så glad och skötsam och visst får man ha sina dippar...men inte så ofta kanske :) hahahah!!

Nu sover barnen, Dennis är iväg och jag sitter här...får se vad jag gör. Inte ett skit på tv...som vanligt. Kanske blir boxen nu då...och en liten fruktskål. Ha de...



Detta är min lilla Moa för ett år sedan...den 16 juni 2010...idag är det den 19 juni 2011...



Och detta är på dagen för exakt ett år sedan...alltså den 19 juni 2010...söta lilla du :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0