En röd dag..

ja, idag är det ju faktiskt en röd dag..som en söndag alltså. O söndagar är tråkiga....tycker jag i alla fall, fast idag har det varit en bra dag.  Dennis var iväg med sin pappa i morse men han kom hem redan vid 10 tiden. Då blev det lite fix hemma, lunch för oss alla och sen en promenad. På eftermiddagen har vi varit iväg på lite hemligheter som vi hoppas kan gå vägen....hihihihi.
Nu sitter jag här och väntar på att jag ska iväg o springa med Maria Var ett tag sedan jag sprang nu...men nu är det dags igen Det blir 8 km idag. Känns skönt, i helgen tänkte jag dra till med något längre...kanske 1,3 mil.



Här har vi lille Albin...en riktigt härjare. Som han går på när han ligger på mage. Han kommer ingenstans direkt men han snurrar runt och runt och runt. Till skillnad från Moa så tycker han om att ligga på mage. Kul att titta på honom. Nä, nu är det snart dags för löpning så jag får väl börja ta på mig...ha en bra röd dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0