Dunder stolt !!!

YES!!!!! I did it! Idag sprang jag o Maria 1,3 mil och vi klarade det galant. Jag är så stolt och jag kände mig inte alls lika trött som när vi springer 8 km. Vi tog det lugnt och gasade på mot slutet och fick en helt ok tid...1 timme och ca 12 min. +/- 1 min. Det är BRA!!!!
Annars då, jo, jag,Albin och mamma var på Burlöv Center och det blev inhandlat ett par short, en tröja och ett par jeans till Albin och ett par shorts till Moa...allt för...*trumvirvel*.....164 kr :) Fynd, vill jag kalla det. Jag ÄLSKAR rea.
Sen har vi grillat kyckling och haft nudlar med wook till det. Riktigt gott faktiskt. Det finns inget godare sätt att tillaga en kyckling på än på grillen. Mums!!! Dock inga foto tagna efter det förra fotot i förra inlägget. Ska bättra mig till imon...får bjuda på en bild från midsommar då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0