Dåligt

Ja, det är dåligt med uppdatering från min sida *skäms* men det blir så när Dennis också är ledig. Vi gör ju saker hela tiden och allt går i ett. Idag har jag o barnen varit hemma hos dennis syster för lite lek och pannkakor ) Trevligt o gott var det. Mindre kul att gå hem, Moa fick ett smärre utbrott. Hon la sig på marken och skrek...jätte kul!! NÄ!!! Unge....
Sen har det visserligen inte hänt så mycket, vi har varit hemma och på lekplatsen. Det har ju varit jättefint väder :) varmt o skönt. Vi skulle egentligen gjort något men det blev inte så...men Dennis är ledig tills på tisdag. Det är kul. En tråkig sak är ju det med kameran....jag tar knappt några bilder...måste skaffa ny kamera, Men denna kan jag bjuda på....



Nisse suktar efter Albins "trasa"...dem är för söta. Imorgon är tanken att jag o Dennis ska lämna barnen till Dennis föräldrar så vi kan ut o springa en runda...1,3 mil är tanken att man ska ta sig runt. PUH!!!! Sen blir det också en tur in till mamma....
Nu ska jag kanske shoppa lite på nätet,..det är farligt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0