Beachen

jajamen, idag blev det premiär på stranden och det var riktigt härligt. Varmt o skönt var det och jag o Moa tog till o med årets första dopp i havet. Ganska så svalkande kan man väl säga ;) Det stämmer, ni läste Moa..jag beslutade att ha henne hemma från dagis idag eftersom jag skulle till stranden med Albin och mamma + att hennes kusiner skulle komma. Kändes så taskigt att lämna henne då när jag vet att hon hellre skulle velat följa med till stranden. Det var jätte mysigt!!



Dock mindre kul att Albin har sån feber som inte riktigt vill ge med sig. Igår kväll vid 22 tiden hade han 40,2 grader och fick sjävklart en alvedon, har sovit bra under natten. Jag var inne o kollade till honom vid 2 tiden men då var han inte så varm. I morse hade han dock 39,9 grader igen :( Stackare....och under hela dagen så har det lägst i temp varit 38,9. Var precis uppe och kollade honom, då var det 3 timmar sedan han fick ipren och nu hade han 38,4...hoppas det stannar nere nu. Blir till att ställa klockan i natt också för en titt in i hans rum.
Nu blir det ÄNTLIGEN säsong 4 av serien Dexter :) Fick hem DVD boxen idag....WOHO!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0