Yesterday

ja, de var håll i gång hela dagen igår. Istället för att städa på fm så lekte vi med Anna-Karin o Elin i ca en timme. Sen bakade jag hallon/rabarber paj....sen kom Hatti och stannade ett par timmar. Då fikad vi på lunch och paj :) MUMS!!! Därefter lagade jag maten så den var klar inför middagen på kvällen. Sen gick vi hem till Linda, Lucas o Alina. Var ett tag sedan vi sågs nu eftersom dem varit på semester i 2 veckor. Men äntligen var det dags och Lucas och Moa lekte jättefint och bråkade inte en enda gång :)
Sen gick vi ut en runda o hade följe för vi skulle gå o möta Dennis efter jobb...när vi kom hem så åt vi middag och sen lekte vi lite. Vid 18 tiden sprang Dennis först och sen kvart över 7 så sprang jag o Maria. Igår blev det 11,3 km...det är en bit men de är inte alls lika jobbigt att springa så långt längre. Det tog oss 1 timme och 1 ½ min. Skönt som attans :)
Sen blev det kvällsfika och 2 avsnnitt Dexter...därefter sängen lite över 23 tiden...puh!! Det gick i ett hela dagen och sviterns sitter i idag....hahahah.
Vaknade o var super trött.. har dock inget planerat idag förutom ett besök på gymmet. Så lite vila ska jag väl kunna klämma in ;)
Bjuder på en bild på Albin o Alina från igår...



Hade en bild på Elin o Moa också men den vill inte fastna på datorn. Nu ska vi ta på oss o sen blir det promenad till dagis. ha en bra dag alla...

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 11:42:28
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0