kommer inte på nåt....

kvällen är kommen och vi har lyckats fördriva eftermiddagen också. Moa var lite ute i trädgården och plaskade med vatten och geggade lite...o målade med liten pensel så klart :)



Sen gick vi upp på ovanvåningen och lekte på barnens rum, därefter blev det matlganing och sen kom Dennis hem. Nu är äntligen syskonvagnen lagad igen efter punkteringen som vi fick för ett tag sedan :( Nu ska den ut på långa rundor igen....yay!!!!
Efter maten lekte vi och Moa o Albin busade som bara den. Moa gick bananas...crazy!!! men dem hade kul, tills Albin blev jätte trött...hahaha...Då blev det grinigt.





Just nu är Dennis ute och springer och jag sitter här o funderar fram o tillbaka på om jag också ska ta mig ut i löpspåret...bara 7-8 km men de räcker. Ska jag, ska jag inte....hmmmm. Lutar åt det första dock. Det kan vara ganska så skönt att komma ut och springa till bra musik och bara rensa huvudet på allt från dagen. Lugna ner sig och ta bort intryck, gnäll, måsten och bara få vara....blir nog så, nuhar jag övertalat mig själv :) Trevlig kväll alla!!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åh, vilken tur att vagnen är lagad nu. Trädäcket är nästan helt klart nu så snart blir det fika, Johan och jag ska bara komma överens om trädgårdsmöbler. Det har inte gått så bra på våra försök hittills =(. Min telefon dog igår, så du får inte tro att jag är otrevlig som inte svara om du försöker höra av dig... Haha såg att Netto har en för 249:- får nog köpa den så länge ;-)

2011-07-25 @ 22:35:32
URL: http://elinliedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0