usch ja....

Ja, de kan man lugnt.....man är lite smått seg o trött idag. Helgen har varit super trevlig och håll i gång hela tiden. I lördags var jag ju på fest och det var riktigt skoj. Det blev även så att jag o Anna-Karin hängde med ut...som alla andra. Fast vi som var lite äldre än dem andra, vi gick till Swing in...29 års gräns men de gick ändå :) Sedan stod vi på dans golvet i 2 timmar och rockade loss till shlager låtar o pop... och intog två glas vatten.... hemo i säng kvart i 4. kommer inte ihåg sist jag var uppe så sent...men kul hade vi!!!
Dagen efter,igår, söndag fick jag sovmorgon och jag kom upp halv 10. Det var skönt men jag var fortfarande seg o trött. Blir ju fel med en sån natt.
Dagenigår bjöd på besök av min syster med familj och en fika på det. Trevligt som alltid :) På eftermiddagen begav oss vi till Dennis föräldrar för ytterliggare en fika....en riktig fika dag :) Gott gott!!!
Kvällen sen blev tidig..både jag o Dennis var sjukt trötta och vi somnade gott vid 22 tiden.
Sviterna sitter dock i och idag är man fortfarande trött men de ska nog gå ändå. Nu ska vi börja med en morgon promenad och sen hade jag tänkt städa...får se om barnen går med på det :) när det är fint väder blir man dålig på att städa,man är ute och gör massa andra saker istället. Vid 11 tiden kommer Hatti på besök. Lite lunch/fika och prat. Men nu....promenad!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0