Tung dag..

jodå, sovmorgon till i alla fall kvart i 7. Det är inte illa :) Men jag är tung i huvdet...usch. Jag hatar när man vaknar med lite grynande huvudvärk och huvudet känns som en betongklump. Inte skönt.
Idag har vi alla fall fått i oss frukost, gått på en promenad och jag har fått städat och rensat Albins rum. Rensat bland kläderna bland annat...behövdes. Nu har 68 åkt ut och storlek 74 åkte in. Blev fint igen...för ett tag :)
Nu sover Albin och Dennis o Moa ska leka med lera. Själv tänkte jag lägga mig i soffan en stund och vila huvudet..hoppas att det känns bättre senare om jag o Maria ska ut o springa. Blir dock inte en lika lång runda som i onsdags...hahahha. Idag blir det mellan 10-13 km.
Nä, nu ska jag doppa huvudet på soffkudden och se hur länge man får ligga där innannågon huligan kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0