snygg snyggare....

absolut dem snyggaste naglarna har jag fått nu :) Tackar N!!! precis hemkommen därifrån och det var på tiden att dem blev fixade...nödläge i stort sett. I-lans problem kanske ?!
Annas så har dagen gått på precis som igår...lämning på dagis blev det och trots sammanslagningen och ingen ordinarie fröken så gick det bra..får se hur det blir imon :/ När jag kom hem så blev det ingen vila som jag egentligen önskade utan jag fick nya krafter och tog tag i att möblera om på Moas rum...hahhaha. Ordentlig genomgång av leksakerna och fint blev det ska ni tro :) *nöjd*
Sen gick jag till gymmet och när jag kom hem så blev det lunch och hämtning på dagis. Efter det städade jag huset och lagade maten och kort efter att Dennis kommit hem så åt vi. Det har inte varit mycket tid över för "ingenting"  om man säger så.
Nu är jag hemma igen och har intagit soffan och nu är det dax för DEXTER!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0