Seg, segare och segast

Ja, kanske man kan beskriva oss så här hemma. Moa är seg, jag är lite segare och Albin verkar vara segast :) Hahhaa....han sover redan igen fast att vi tog sovmorgon och gick upp lite över 7. Skönt att få sova lite längre...tycker vi om!!
Idag har vi inte så mycket planer på schemat. Vi har ätit frukost, tagit på oss kläder och varit ute med Nisse. Sen har jag fixat lite i köket och gjort rent mikrovågsugnen bland annat. Moa leker och jag tänkte snart ta mig en dusch. Kanske man kan vakna till lite...hihihihi. I eftermiddag blir det nog lek med Linda, Lucas o Alina. Får se om det blir inne eller ute lek. Vädert är inte så stabilt just nu och det sägs att det ska komma regn :(
Nu är det 4 veckor till malmö halvmara så nu blir det till att ta ordentliga tag med maten och löpningen. Det blir dock svårt med löpningen eftersom 2 av dessa 4 veckor har Dennis jouren, men de ska väl gå ändå?!
Nu ska jag fixa lite till här hemma och leka med Moa innan Albin vaknar. Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0