My sunday :)

Ja, så var söndagen i stort sett gången och det har varit en helt ok dag. Inte gjort så mycket men jag har fått städat av huset i alla fall. Dock ser det aldrig riktigt ut som om det är ordning och reda här hemma, inte så lätt med ett ganska så trångt hus (läs dålig planlösning) och 2 små barn som har sina leksaker överallt och en hund som också tar sin del av huset :) Men jag kan ju inte annat än att älska det :)
jag fick vilat en stund men steg ändå upp med huvudvärk så jag satte på en kopp kaffe och genast kändes det bättre och jag blev piggare och sugen på en löprunda. Först blev det dock en promenad med Barn och hund för att sen åka till Dennis föräldrar. Där härjade barnen runt tillsammans med farmor o farfar medans jag o Maria tog en löprunda på ca 9 km. När vi kom tillbaka så fikade vi och lekte lite till för att sen åka hem och laga maten.
Nu sover Albin och Moa kollar tecknat, snart sängen för henne.
Måste tillägga att hon varit utan blöja hela dagen idag också, dock har hon kissat på sig två gånger men de är sånt som händer. Hon gjorde även 2:an på npottan idag också :) WOHO!!! Nu är vi på väg åt rätt håll.



Min stora tjej som är i stort sett blöjfri nu :) Här är min stora/lilla pojke som någon gång i tiden ska komma till samma dag :) men vi tar det lite lugnt med det. Tiden går redan så fort....vi ska gå igenom många roliga steg i hans utveckling fram till dess.



Nu är det dags att borsta tänderna och ta på pyjamas för Moa, sen ska jag ta mig en varm och härlig dusch och därefter lite gott te och en macka och bara njuta av en lugn o skön kväll...Life is goooooooooood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0