Morgonlek :)

Ja, precis som igår så planerade vi in lite morgon lek idag :) alltid skoj o komma igång direkt på morgonen. Idag var det lek med Anna-Karin o Elin på lekan. det är ju faktiskt helt ok väder idag också och lite varmt trots att dem lovat regn hela veckan. Dem kan ha fel ibland också...rena rama gissningsleken att jobba på Smhi ;) Hahhaha
Vi var på lekan i drygt 1 ½ timme och dem busade och hade roligt som vanlgit.



Ber om ursäkt för att mina fingrar ska vara i vägen hela tiden på bilderna. Lovar att skärpa till mig :) Sorry!!!
Efter leken blev det en tur till affären och sen gick vi hem o åt lunch och därefter satte jag på en film till Moa och gick upp o la Albin i sin säng...sen plockade jag undan och nu ska jag städa lite till. Har bara varit inne på internet och betalat lite räkningar.....nödvändigt ont :( 
Nu har jag en super trött Moa sovandes i soffan framför filmen....så kan de gå när man ska envisas med att stiga upp 05.10... SUCK!!!! Dags för skurhinken att visa sig. soooo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0