Morgonen so far...

Ja, klockan är nu 10:16 i skrivande stund och jag håller på med mina foton för fullt. Sätter in i ramar som jag sen ska få upp på väggen. Dem har hängt där hela tiden men dem behövde en uppdatering eftersom lille Albin också kommit till världen och de är väl självklart att han ska få hänga med upp på väggen :)
Lämningen på dagis idag gick bra fast hon sa samma som igår att hon inte ville in där utan hon ville in där hon brukar gå. Dem är på samm agård och samma hus bara det att nu under sammanslagningen så ska hon in genom en annan dörr och det köper hon inte riktigt. Men de gick bra och inga tårar eller nåt :) Känns skönt. Hon ska dock bara gå denna o nästa vecka...sen är det semester för henne i 6 veckor. OMG...vad ska vi göra då? Gäller att hålla igång henne, e det fint väder blir det definitivt bad...Trist bara att Dennis har jouren v 29 o 31 men då får vi hålla oss här på svedala badet :)
Nu ska jag fortsätta med mina foton och sen blir det faktiskt lite vila idag, blev sen kväll igår och tidig morgon idag och det är ingen bra kombo :/ Lite soffhäng och en plur är aldrig fel. Eftermiddagen blir till att spendera ute nu när de är så fint väder...en kompis kommer på besök också. Kanske poolen kommer upp till Moa....får se. Här kommer ytterliggare en bild från när vi var o lekte med Lucas i måndags....vi var på promenad :) Söta..eller?



Lyckades även få ner bilden på när Moa o Elin leker i måndags....att det ska vara så svårt ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0