Lite vägsyn :(

Ja, eftermiddagen har inte bjudit på så mycket egentligen. Blev inte så mycket städat idag...vet faktiskt inte varför. Tiden bara sprang iväg. Moa badade och sen bakade hon o Dennis en jättegod kaka och senvar vi ute med Nisse och ja, som sagt....tiden rann iväg. Men vi har en hel dag imon också...utan planer mer än en llöprunda för mig. Ska nog bli gjort då :)
Ska först berätta att stora Moa varit utan blöjan hela dagen förutom 2 timmar på fm när vi var på lekplatsen...då hade hon kissat en gång i blöjan. Annars har hon varit utan den och inte gjort på sig en endaste gång. WOHO!!!! Nu hoppas vi det fortsätter så och att inga bakslag ska komma. Hon gjorde även 2:an på pottan idag så hoppas nu hon fortsätter med det...det är ju den svåra biten, kisseriet sköter hon utmärkt. Nu kommer lite bilder från lekan i förmiddags....







Våra söta små godingar är vad dem är...
Sen hände det ju en liten olycka när vi var ute med Nisse under eftermiddagen...Vi tog den blå sittvagnen till Albin och skulle inte gå en lång runda. Ibland sitter Moa där fram på vagnen och det gjorde hon även nu under rundan. Rätt vad det var så somnar hon och ramlat åt sidan och slår i huvudet i asfalten...det såg så hemskt ut och lät mindre bra också :( Min stackars lilla Moa...snyft. Vilket märke i pannan hon fick. Usch o fy säger jag bara...men hon är en stark tjej och gråter inte för mycket och inte mycket när det väl gäller i heller. Titta o tyck synd....det gör jag :(





Usch, stackare. Nu har vi precis kollat en film och för mig blir det sängen efter detta...är trött trots att barnen ger mig sovmorgon till 7. Hoppas dem gör det imon också :) Det tycker vi om....alot!!!! God natt alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0