Lite nytt :)

Det tycker vi om....lite förnyelse i hemmet :) Köket blev fin fint...dock ska det fixas ett par saker till men än så länge är vi nöjda o det känns som ett helt annat kök :) Nytt bord med stolar och ny lampa i tak o fönster...o lite härliga färger i lila och svart. Sä här blev det:



Idag har vi, precis som igår, varit på Ikea. Idag åt vi dock lunch där..billigt o gott :) Tycker vi om!! Sen har vi varit hemma och fixat. Köpte nya ramar till tavlorna i hallen också och dem har jag fixat under eftermiddagen och så har vi varit ute på promenad och varit på lekan...



Moa med den BAMSE stora bollen från Bakken :) Den är rolig...tycker även jag :)
helgen har varit underbar, hektisk och intensiv...skönt att Dennis är hemma och att vi är lite mer mobila än när han har jouren. Imorgon går han på en veckas jour till och ytterliggare en vecka på jobb men sen är det SEMESTER för honom. Kul för oss här hemma.
Igår var det bara 2 veckor kvar till loppet och det börjar bli lite nervöst måste jag få säga. Vet inte varför men de är väl allt runt omkring den dagen, har ju aldrig sprungit något lopp tidigare. Usch ja....vad har jag gett mig in på. Hahahaha....
Nu är det kväll och Albin är lite små gnällig men vi har sett två små tänder ploppa upp där nere :) Så han ska bara skrika lite innan han somnar. Men nu sover dem båda två tack o lov....dem har varit lite smått jobbiga idag, båda två :) Men, sådana dagar ska man också få ha....tack o lov händer de inte så ofta.
Nu ska jag klunka lite vatten och vila...vill inte ha huvudvärk mer...Grrrrrr... Go kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0