lååååång morgon

Ja, det är det minsta man kan säga när ett av barnenvill gå upp tjugo i sex...morgonen blir låååång. Dennis gick ner med henne så la jag kvar till halv 7 då Albin tyckte att han ville gå upp.. Tackar!!! Jag ska ju på fest ikväll....hur ska jag orka hålla mig vaken?!
Ute idag är det mindre kul väder. Det har vräkt ner regn sedan 3 i natt (då vaknade jag till) hörde hur det spöade :( Regnar fortfarande och det är mörkt så långt ögat kan nå..tråkigt :( Och vi som ska springa.....kul!
Nu väntar vi på att klockan ska ticka på så vi kan gå ner till frukost buffén och inta en goooood frukost. mums!!!!
en ny blöjfri dag för Moa tänkte vi....hihihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0