Kändis i svedala....woho!!

Hahaha...ja, vi försöker fördriva tiden så gott det går i detta tråkiga väder. Vi var ute på promenad i förmiddags i ca 1 timme. När vi kom hem blev det mellis och sen sov Albin. Jag o Moa byggde klossar och målade med vattenfärg. 3 stycken färger är slut så jag lovade Moa att handla nya färger till henne idag...för hon är så duktig med pottan :) (tredje dagen idag utan blöja)
Albin vaknade och vi tryckte i oss lunch och traskade ner i byn. Vem tror ni inte sluter upp bredvid oss på gågatan om inte...Johan Glans, Komikern. hahaha...Han o någon tjej hade nog varit inne på banken för dem gick o pratade om det. Vi gick om dem och framför dem och sen gick vi in på Ica...det gjorde dem med. Dem ställde sig vid barnmaten?! Tänkte först att jag skulle vara så nördig och be om ett foto...hahha, men aldrig i mitt liv att jag skulle gjort det. Pinsamt bara att säga det här att jag har tänkt tanken...Kul i alla fall. En kändis i lilla Svedala. Jag vet att han har ett hus ute i hyltarp men inte trodde jag att jag skulle springa på honom sådär.
men men...vi var dock på jakt efter vatten färg...ingen affär som jag kunde tänka mmig skulle ha det hade det :( Så moa fick nöja sig med pärlor och såpbubblor. Vi tog en runda in om biblioteket också och lånade tre nya böcker, sen gick vi hem.
Moa blåste bubblor på Albin som tyckte det var väldigt roligt...



När vi sen kom hem så lekte Moa med sina nya pärlor och gjorde halsband/armband...



Nu sover Albin o Moa leker för fullt på sitt rum o lyssnar på "Mamma Mu o kråkan åker till Stockholm". Nu är klockan snart tre och om en timme kommer Dennis hem och äntligen är jouren slut för denna gången. Dock går han på igen om en vecka. Nu ska jag hänga på i Moas lek innan jag ska börja laga maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0