hos mor min

Nu är  jag, barnen och Nisse precis hemkomna från min mamma. Vi kom dit v id 9 tiden och åt frukost...mums!! Sen gick vi på promenad och förbi ett par lekplatser och Moa var utan blöja som vanligt. Hon skulle prompt inte kissa innan vi gick ut fast hon provade flera gånger. Vi var ute ganska länge innan olyckan hände...o då var vi faktiskt på väg hemmåt. "mamma, jag har kissat på hela trappan" hahahah...det var på trappan upp till rutschkanan....söta du då :) Men annars går det bra med blöjfritt.





Vi gick upp till mamma igen o bytte kläder på Moa och gav Albin lunch, sen körde vi hem. Nu har vi fikat lite lunch/frukt och ska försöka leka o fördriva tiden nu tills dennis kommer hem. Kansk egår o möter honom på jobb. Får se...hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0