Helt galet..

usch, stånk, stön och pust...OMG!!! Igår var jag o Maria ute på äventyr. Hahahah...vi skulle springa en runda på ca 1,3 mil men.....vi sprang ju såklart fel och det blev istället 17,5 km....alltså drygt 1,8 mil. Är det galet eller vad?! Nu har vi provat på det med och det kändes faktiskt bra. Vi sprang till o med i ösregn...himlen bara öppnade sig o det vräkte ner men vi sprang på och blev dygnsura och det lät plask plask i skorna vid varje steg. det var blött helt enkelt. Vi var inte ens trötta när vi kommit fram, jag hade bara så satans ont i mina knä :(
Och idag känns det att man gjorde nåt igår...knäna gör ont och man är lite sliten i kroppen. Men skönt att det känns så bra efter en sådan lång runda :)

Idag då, ja...vi gick ut kl. 9 och gick förbi Linda, Lucas o Alina. Vi skulle gå morgon rundan ihop....Det blev dock ändrade planer när vi kom till gågatan. Där stötte vi ihop med Dennis farbror som sa att den nya lekan "noaks ark" skulle ha invigning idag kl. 10. Då var kl. halv 10. YIPEEEEE tänkte vi. Vi gick dit och dem döpte båten och sedan bjöds alla barnen på glass... Därefter gick vi o matade ankorna och när vi kom hem var klockan närmare halv 12. Vi hade varit ute i ca 2 ½ timme :) Hahhaa....trevligt var det i alla fall.  Jag har bilder men dem har inte kommit över till datorn ännu så dem lägger jag in i kväll. håll ut!!
Nu har vi precis ätit pannkakor och sitter o slappar lite. Om en timme ska vi vara hos Dennis syster för lite lek o bus, fika o middag :) hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0