Har inte glömt..

nädå, jag har inte glömt bort bloggen och ni som läser den :) Jag finns kvar...I´m alive. Men....det är fullt upp hela tiden. Det gåt i ett och igår kom jag nog fram till ett beslut om att Moa inte ska gå på dagis mer denna sommaren. Det känns inte riktigt rätt att lämna henne där när det inte finns någon ordinare personal och jag vet hur Moa är. Så nu kommer hon vara hemma 7 veckor...puh!! Det är ju inte så att jag kommer få mer tid över...hahaha.
idag har vi varit på öppna förskolan och nu myser vi i soffan framför en film. Jag tänkte gå o göra färdigt hamburgarna vi ska ha till middag i kväll så är det gjort. Efter filmen ska vi ut och gå en runda med Linda, Lucas o Alina..tråkigt väder bara.. det regnar :( Hoppas på fint väder imon då vi har planer för en utomhus dag med massa skoj o gott :)
NU...ut till köket!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0