Godmorgon alla glada

Då var söndagen här och idag har Dennis jouren....frånkl. 8 imorse till 8 imorgon bitti. Så idag blilr det till att hålla oss i svedala och i krokarna inte för långt borta :)
Igår hade vi en dag full med lek o aktiviteter. Vi var först på en lekplats vid sibbarb i mlamö och lekte och fika på pannkakor sen körde vi till ön och fikade på glass, Albin lunchade och därefter blev det en rundtur och tittade på båtarna. Sen körde vi hem och Dennis o Moa gick till badet och badade. Jag la mig på soffan för jag mådde inte tipp topp...hade sån huvudvärk så jag trodde jag skulle kräka. Är också förkyldm stopp i näsan och störig hosta :( Inte bra för min löpnig...nu är det ju bara 5 veckor kvar till loppet måste ligga i. Hittade en runda på 14,7 km som jag o Maria ska springa nu en dag i veckan...hoppas jag :/

Nu har vi ätit frukost och varit ute med Nisse. Nu ska vi köra till en lekplats och träffa Maria o Theo. Sen får vi se vad som händer under dagen :) By the way....Moa var ute på sin första morgon promenad utan blöja men nu när vi ska till lekan får hon nog ha på en blöja..
Vi hörs lite senare...då ska jag lägga in lite bya bilder också. varit lite dåligt med det :) *sorry*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0