Första dagen...check!

ja, nu är de redan kväll och dagen har sprungit på som vanligt. Vi började med morgon promenad, så klart skulle det ju regna då :(



Moa var klädd för det och bara en stund senare åkte regnskyddet på också.
När vi sen kom hem så började vi med städningen, lite mellis och sen sov Albin och Moa fick kolla på en film. Jag städade på. När Albin vaknade så åt vi lunch och sen lekte vi lite för att därefter bege oss ut på promenad igen...denna gången utan regn :)
När vi kom hem fick barnen bada och sen lagade jag maten så den var redo inför kvällen. Sen åt vi mellis...igen. hahaha, och därefter körde vi med Linda hem till N så hon fick fixat sina naglar. När vi kom hem så tog jag mig ut på en löprunda med Maria. Idag blev det 1,1 mil på 57 min....vi pressade oss och tog in 5 min på vår förra snabba tid...bra va?
Nu sitter jag äntligen här i min soffa, bredvid min kärlek, barnen sover och vi ska kolla fotbollen. Heja Sverige!!!!! En kopp kaffe på det så är kvällen som den ska...go kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0