försäkring...tack !!!

Nu är det måndag morgon och jag blev glatt överraskad när jag kollade mitt konto :) Pengarna från Agria har kommit och jag säger bara TACK för försäkringar. Vi betalade 2598 kr totalt för nisses besök på djuresjukhuset inkl. medicin och vi fick tillbaka 2162 kr...Det är BRA!!!!! Nu hade vi ju dock 900 kr i självrisk rabatt eftersom vi inte behövt använda försäkringen tidigare, men de lönade sig nu ju. Skaffa försäkring till ditt djur!!



Annars då, ja vi har precis intagit frukosten och det är snart dags för ännu en blöjfri dag för Moa och en promenad står på schemat, som för övrigt är ganska så tomt idag. Förslag?! Vi hade i o för sig tänkt gå till biblioteket och låna nya böcker till Moa och sen in om några andra affärer på vår lilla gågata här i byn.
I eftermiddag tänkte jag trots min lilla förkylning och hosta, ge mig ut på en löprunda. Blir nog bara en kort idag på 7-8 km.. Nu är det påklädning...so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0