Firande :)

Jajamen, det var ju en självklarhet att fira när Moa gjort tvåan på pottan...så vi tog på oss och traskade ut på promenad. Vi gjorde en vågad sak...vi gick ututan att ta på Moa någon blöja?! Under promenaden köpte vi en glass med tre kulor...riktigt god var den. Choklad, daim o jordgubb...mums!!
Sen gick vi vidare...hon sen kissade Moa på sig. Kunde jag ju gissat...men men, måste börja någon gång och jag hade med ombyten. Bara till att byta o sen gick vi vidare. Sen har hon varit utan blöja till hon skulle lägga sig. Vi åkte till o med till Ica o veckohandlade. Vi sa till henne att hon skulle kissa innan vi gick ut och det gjorde hon...sen höll hon sig under hela handlingen. Nu kanske de är på rätt gång...imon blir det utan blöja HELA dagen :) Måste prova ju!!



Den var smarrig :)
Vi hyrde också film som jag o Dennis ska kolla på nu...så fort Moa vill somna. Hon säger att hon inte vill sova, hon är inte sömnig säger hon...hahahha. Söta!
Imon är det lördag och då ska jag o Maria avverka 1,3 mil samt att vi ska ner på marknaden imon också...och att det blir fest på kvällen. WOHO!!!! Maria bjuder på fest så jag o Anna-Karin ska dit. Vilken rolig dag imon....ser vi framemot. Nu blir det en kopp te och croissant...yammi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0