Ett litet tips

Tänkte bara tipsa om en bra sida med BILLIGT smink. Det är super billigt!!

ELF Cosmetics Gå in o kolla vet ja :)

Annars då, en riktigt grå och regnig dag...sååååå  tråkigt. Tack o lov har vi planer på schemat. Dag nr 2 av Moas sommarlov och hon sa i morse...Jag vill till mitt dagis. Hmmm...hur ska jag ta det? Har hon tråkigt med mig eller? :/ Hahahha. I
dag ska vi i alla fall hem till Katja o Valter för massa prat, lek o lunch. Det blir nog lika skoj som alltid :) Vi tar en dag i taget....imon är det fredag och då har vi nya planer om vädert håller sig vill säga annars får vi improvisera. Det går det också. Just nu sover Albin och Moa sitter o ritar. Med potträningen går det sådär. Hon är duktig med att kissa på pottan och säga ifrån men att göra nr 2 vill hon inte riktigt. Som idag säger hon att hon vill ha blöja...så det går verkligen fram o tillbaka.
Nu ska jag gå och ta på mig lite andra kläder och fixa mig och när Albin behagar vakna så styr vi bilen mot malmö. Have a good day everyone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0