???

undrar ni över rubriken? hahha...den finns endast för att jag inte kom på nåt bättre :) Att det ska vara så svårt att komma på rubriker men det här funkar ju också. Inte rubriken som är det viktiga eller ;)
Idag då, ja...vad ska jag säga. det har varit en lugn dag. Fotona blev insatta och uppsatta och det blev fint. Nu finns Albin också på sovrums väggen :)
Klcokan 13 skulle NIsse lämnas till frisören för trimmning o bad och sen vid halv 2 hämtade jag Moa. Vi gick hem och väl hemma så kom Natascha på besök. Kul!! Vi satte oss på baksidans så Moa kunde bada i poolen som jag satt fram.



Bara en liten stund för sen skulle Nisse hämtas och vi tog oss ut på en promenad. N hade med sig enhund som blev både trött o varm så han fick åka vagn



hahahha...lille Cesar fann sig i detta och la sig, efter enstund, tillrätta. Men först hade Moa rastat honom lite....det gick hur bra som helst men en långrunda och värmen gör vilken hund som helst trött :)



Nu är det kväll, barnen sover och jag är inne i en svacka då jag är super sugen på allt gott. Why???? Vill inte, hatar det för jag vill inte falla för frestelsen. Men o andra sidan så med mina löpningar så borde jag få unna mig...hahhaha. Nu är vår Dexter box slut..*snyft* vad ska vi nu titta på om kvällarna? Får se vad vi hittar...imon är de torsdag, då blir det öppis o gymet...Go kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0