En tur i det gröna

Vid lunch tid idag så körde jag o barnen och Nisse såklart, till skogen för en träff med syrran och hennes tre barn. det var jätte skönt väder och vi gick en runda på lite mer än 2 km och sen fikade vi. V hade lyxen att syrran hade en alldeles nygräddad plommonkaka med sig....den var fortfarande varm och mumsig. MUMS!!!!
Efter fikan blev det klättring och balansgång på deras hinderbana. Det var en jätte trevlig och rolig och mysig tid i skogen....











När vi kom hem så väntade Dennis på oss här hemma...trevlig överraskning :) Tycker vi om!! Vi har lekt på lekan och sen har jag sprungit med Maria. Dock bara en kort runda för jag känner mig faktiskt krasslig :( Tror jag har feber och så har jag ont i halsen. Inget kul...och vi som skulle göra en utflykt till Bakken i danmark imon. Dennis har en ledig dag och den ska vi ju utnyttja till max :) Nu får jag krya på mig så jag kan leka med mina barn, framförallt Moa, imon på Bakken... trevlig kväll allihop!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0