En dag på stan

Jahapp...idag lämnade jag Moa på dagis efter många om o men. Hade inte riktigt bestämt mig för om hon skulle gå denna veckan eller inte men idag i alla fall. Efter att jag lämnat henne så bestämde jag mig för att det var sista dagen...hon blev sååååå ledsen och grät och sprang efter mig. Det är för jobbigt så nu har Moa sommarlov!!!
Under tiden hon var på dagis idag så åkte jag in till mamma och vi tog en tur till stan oc gick gågatan upp o ner. Det blev lunch på China box...sååååå gott. Jag valde ris, vårrullar, kycklingspett och currysås. MUMS!!!! Mycket mat för 49 kr. Verkligen att rekomendera.



När jag kom hem tog jag Nisse o sen gick vi o hämtade Moa på dagis o önskade glad sommar. Vi gick hem och lekte och sen kom Dennis hem. Under eftermmiddagen har det inte hänt så mycket. Tidigt i säng för Moa för hon var trött och somnade i soffan. Nu ska vi försöka hålla lite kväll och jag ska försöka skriva ner lite aktiviteter som jag o barnen kan göra nu under 4 veckor tills Dennis börjar sin semester...PUH!! WHat to do?!
Men nu.....kvälls fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0