DVD boxar

Ja, de är inget bra med dessa DVD boxar...det bygger ju upp ett beroende. Kan de vara bra?! Nu har vi precis sett färdigt Dexter säsong 4 och den var ju för j*vla bra. Vill inte berätta för mycket men de känns ju som att man "lär känna" rollerna/personerna. Inget bra :(



Jag har läst att det tydligen ska dyka upp en säsong 5 och 6...WOHO!!!!!!
Vi har även följt alla säsongerna av serien 24. Det finns ju ingen bättre....klockren! Den har spelats in i 8 säsonger och vi har sett dem alla 2 gånger :) Beroende som sagt var...Man kan ju inte sluta, vill bara se nästa o nästa o nästa. Hahhhaa..



Just nu tittar jag på Desperat housewifes...dem är också bra. Hur många avsnitt som helst att kolla igenom. Det händer en hel del saker och är fruktansvärt underhållande. Dock inte lika beroende framkallande som serier med spänning i. Inte för mig i alla fall...



Nä, har ni förslag på fler boxar så please let me know ;)
Nu ska jag fortsätta med DHW tills Dennis kommer hem, då får jag nog ändra tv program...o förstås ladda upp med energi. Imorgon väntas det en löprunda på 1,5 mil som jag o Maria ska ta oss igenom. Hoppas det går....see ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0