Blandat

Vilken dag...vi tog ju vår morgon promenad och när vi kom hem åt vi mellis och sen hade vi följe med Anna-Karin o Elin till lekan. Snacka om skiftande väder....i morse, mulet och behagligt, på förmiddagen, varmt som attans och sol och vid lunch ösregn och ingen sol... Konstigt väder, men hallå...det är ju sverigel. Vi kan inte räkna med nåt annat ;) Vi hade sen följe till biblioteket där vi lämnade böcker och lånade nya.





Sen gick vi åt vars ett håll...Dennis kom dock o hämtade oss och vi körde in till malmö. Där gick vi in på Stadium för jag ville ha ett par löparbyxor och en tränings BH. Hittade det jag sökte plus lite annat...hihihi.. Vi köpte ett set till mig med löparbyxa och löpartröja, tränings BH, tre shorts till Dennis, två linnen till Dennis och sen blev det två super söta haremsbyxor till Moa, en hel dress till Moa och en tunika till henne.....när vi sen skulle betala så drog jag mitt medlemskort och då sa hon i kassan : "du har 386 kronor i bonus, vill du vi ska dra dem nu?" Självklart ville jag det så vi fick mycket för pengarna...hahhaa, då är det kul att handla :) har varit en bra dag penga sätt. Först mer än jag tänkte från Agria och sen drygt 400 kr i bonus på Stadium...WOHO!!!
Nu har jag tagit min löparrunda på 8 km och det känns skönt...såååååå skönt!!! NU blir det en god choklad dricka och någon god macka...MUMS!!! Trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0