Bakken


Ja, något sent inlägg om bakken men bättre sent än aldrig eller ;) Det var en helt underbar dag och vi hade det riktigt skoj. Barnen skötte sig utmärkt och alla var glada. Vi kom dit vid halv 2 tiden och sprang sedan av oss i ca 4 ½ timme. Där var super mycket folk, med andra ord en super lång kö för att få köpa åkband. Moa fick ett åkband och vi köpte ett åkhäft att dela på. Bra med brobizz är att vi fick 25 %b rabatt på åkband :)Tycker vi om!!
Efter åkbandsköpet så gick vi för att kissa, (Moa var jätte duktig hela dagen med att kissa på pottan,inte förrän precis innan vi skulle åka hem kissade hon på sig. ) Sen blev det karusellåk...woho. Vad vi åkte. Moa var överlyckligt och för att bara vara 2 ½ år så skötte hon detta med köer strålande. Det var ganska långa köer på vissa attraktioner men hon stod snällt o väntade.
Efter lite åkande så stannade vi för en glass, och Albin fick mellis. Sen blev det mer åk ,lite korv, mer åk och lotter o maskiner etc. Fick en BAMSE stor boll och tre mjukisdjur. Sen blev det lite våfflor med glass och därefter en bilresa hem. Trodde dock Moa skulle somna i bilen men icke, hon höll sig vaken hela vägen hem. Utan gnäll och när vi kom hem blev det sängen för båda barnen och dem somnade direkt. Skönt för oss för när vi väl doppat rumpan i soffan så var det ganska svårt att ta sig upp. Det var så skönt att sitta :)
Dessvärre glömde vi kameran hemma så vi har tagit lite foto med mobilen men dem blir ju inte lika bra som ni vet ;)



Ett vääääldigt bra armband tyckte Moa :)



Albin var nöjd och glad hela tiden också :)



Flygande Dumbo



Så här blöt blev Moa när hon jag åkte en karusell..men vad gör man inte för sitt barn ;)



I bilen längs till vänster finner ni Dennis o Moa. (som sagt, inga bra bilder)

Det var vår dag det...idag har vi bara varit hemma och haft besök av käraste Camilla. En super vän till mig :)
Nu är Dennis iväg och skojar sig med ett par kompisar och jag har heeeela kvällen för mig själv och bara
MIG!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för den super goda fikan och trevligt sällskap gumman :) Super go vän är du med <3 Love Ya!!!

2011-07-29 @ 19:47:10
URL: http://mitt-underbara-liv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0