Ännu en...

jodå, ännu en löprunda avklarad och en dag närmare loppet. Idag är det bara 2 veckor kvar tills startskottet går och jag känner mig väl i ganska så bra form. Nu börjar ja o Maria trappa av på löpningen och nu blir det inte så långa rundor. Idag blev det dock 1,1 mil men annars ska vi ligga runt 8 km fram till loppet och hålla igen dem tre närmaste dagarna innan dagen D :) Ska bli en utmaning men mitt mål är att i alla fall springa HELA rundan på 2,1 mil och helst köra det under 2 timmar....vi får se. Det är mitt mål i alla fall o det är inte orimligt.

Nu sover Albin och Moa kollar på Dumbo. Dennis ska iväg o jag ska ta mig en dusch tänkte ja. I eftermiddag har vi inget planerat så vi får se vad det blir. Jag har en idé men de kan vi lika bra göra imon också så vi får se vad hon händer. In i duschen innan jag blir alldeles kall av allt svett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0