Zzzzz....nark!

Ja, himmel vad trött jag är och då har ändå natten varit okej men det tar på krafterna under dagarna. Idag har vi varit och hjälpt mamma o morbror i mormor o morfars lägenhet. Lite saker som skulle upp i mammas lägenhet och lite som skulle till tippen. Dennis fick jobba på och mamma var så tacksam.
Väl hemma igen så blev det lite bak inför kalasen i helgen och sen matlagning. Nu har Dennis åkt iväg för att spela poker med några kompisar och jag sitter här hemma halvsovandes i soffan och har lite egentid....Så himla skönt med det ibland. Jag har lite lösgodis, pringles och coca....äter bara för att...för egentligen är jag inte så sugen på det och det var inte så gott :(
Kollar på tv5 och konferensresan. Vilka människor!!!! Tänk att det finns så många olika, roliga, intressanta, konstiga, överdrivna människor i samma värld. Helt sjukt!. Alla får ju vara som dem är men man har ju rätt till sina åsikter och vissa människor blir bara för mycket och ibland skäms man åt andras vägnar. Är de bara jag?!
Funderar på att göra lite ändingar på min blogg...får se om jag kan få till det annars får det vara som det är nu och hoppas att ni ändå fortsätter läsa :)
Förresten...vi passar på att gratulera Albin på hans 1 månads dag idag. Grattis gubben!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0