Effektiv söndag

Nu har precis jag, Moa o Albin kommit hem från vår promenad. Båda barnen sov gott i vagnen så jag fick lite lugn o ro med radion i öronen. Det blev en timmes runda och det känns skönt nu.
Måste ju få säga att vi har varit aktiva under förmiddagen... tvättat och hängt upp, vikt ner tvätt, plockat undan och rensat i Moas garderob. Nu har storlek 86 åkt ut och där hänger endast storlek 92...det behövs göra en del inköp såg jag nu :) Dem gamla kläderna åker hem till Moas kusin Klara som ärver.
Nu under eftermiddagen ska jag försöka att rensa och lägga i ordning i min garderob, ta bort mammakläderna bland annat. Sen blir det matlagning och en promenad till...då stannar vi nog till på en lekplats. Nu när snön är borta så kan man leka ute igen :)
Nu sitter jag o Moa och målar med målarfärg och hon säger bara mer vatten, met vatten....Hon är för söt,s nackar i sönder en. När vi kom hem från rundan så skulle hon ta av sig vantarna så frågade jag om det gick bra, då svarade hon: Jättebra!

Moa är ute o går med lillebror. Det gå inte fort så man kan inte ha bråttom...

 
Lilla Albin helt oberörd om vem det är som kör vagnen. Han sover gott som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0